Obiektywy do lustrzanek (Sigma, Olympus, Carl Zeiss, Pentax, Lensbaby, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Ogniskowa 85mm czyni z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Najwyższej klasy obiektyw standardowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Producent określa ten obiektyw jako bezkompromisowy. Charakteryzuje się ogniskową 55mm, wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Składa się z 12 soczewek ułożonych w 10 grupach.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany do aparatów marki Canon. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją wykonania pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany do aparatów marki Nikon. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją wykonania pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Wysokiej klasy obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 4 grupach.
Wysokiej klasy obiektyw portretowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Charakteryzuje się wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 5 grupach.
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią.
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią.
Lensbaby Twist 60 mm f/2.5 Canon EF to stałoogniskowy obiektyw, który dedykowany jest głównie dla portrecistów lubiących eksperymentować. Obiektyw ten wyróżnia się kremowym rozmyciem tła oraz wirującym efektem "bokeh". Posiada w pełni manualną konstrukcję. Układ optyczny wyposażony został w cztery, w pełni pokryte powłokami soczewki, które umieszczone zostały w trzech grupach. Dwanaście listków przysłony gwarantuje wyjątkowe efekty wizualne.
Lensbaby Twist 60 mm f/2.5 Nikon F to stałoogniskowy obiektyw, który dedykowany jest głównie dla portrecistów lubiących eksperymentować w swojej fotograficznej twórczości. Posiada w pełni manualną konstrukcję. Układ optyczny wyposażony został w cztery, w pełni pokryte powłokami soczewki, które umieszczone zostały w trzech grupach. Dwanaście listków przysłony gwarantuje wyjątkowe efekty wizualne.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.